// Strawberry Cupcake


Hello world! Welcome to my paradise. I'm Alyssa. 11y/o. I'm still study. K, nothing to say ! Okey bye !)


► My Biography
► My Story
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Saturday 30 June 2012 | 21:18 | 0 Sweet Cupcake
                            
Hye korang ! Lamer da sy x bkk blog .. tpi lps habes cuti skool jer mmg best ah .. sbb dpt jmp kwn2 ! HAHA ! Tpi kn mser skool haritu mmg berdebar ah sbb nk tgk markah exam .. haha ! Tpi skrg nih bkk blog n FB mmg membosankn .. emm .. skrg ni xtau nk wt per ag .. maser cuti bkn ley wt per p0n .. kadng2 dok umah .. kadang2 d0k kedai sy .. sy ad kedai au .. bkn kedai sy la , kedai mak sy .. namer kedai mak sy 2 QASEH NUURZ ... klu korang ad maser dtg ah kt kedai mak sy tuh .. kt KUANTAN .. dkt ngan ECM (East Coast Mall) .. dkt BAndar PUtra .. INdia Town .. Dtg ah satu FAMILY .. kedai mak sy tuh butik .. ok la , tu jer la pengalaman dari sy .. OK ! Good Bye everyone !